Počet zobrazení stránky

úterý 16. července 2019

loutky

loutky v holešovském zámku....krásná výstava s tisícem krásných loutek...v Holešově se nachází i velký židovský hřbitov.... kde nejstarší náhrobek je z roku 1646...je zde i rabínský okrsek, hřbitov je kulturní památkou












































Sv.💗


















10 komentářů:

  1. Světlo, krásný výlet i fotky. Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Světlanko, Holešov je místo, kde jsem byla na podzim náhodou a moc ráda se vrátím - děkuji za krásné fotky!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné místo, ... Škoda, že je tak daleko... Jinak bych s Lolinkou výstavu určitě navštívila.
    Hezký zbytek týdne. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Výstava loutek vypadá zajímavě, ale pro mne je top židovský hřbitov. Mám všeobecně hřibovy ráda, ráda se jimi procházím a ty židovské s jejich neobvyklými náhrobky mají svůj zvláštní půvab.Ráda jsem se seznámila s dalším, který neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky to tak mám na hřbitov jsem chodila už jako malá s rodiči..Sv.

      Vymazat
  5. Židovské hřbitovy jsou prp mě nepopsatelně nádherné. Ta atmosféra....
    Klárka

    OdpovědětVymazat