Počet zobrazení stránky

pátek 20. září 2019

čokoládové....

poprvé...upekla jsem čokoládové muffiny...180g polohrubé mouky, 180g cukru moučka,120ml mléka, 100g rozpuštěného másla,2 vajíčka,půl prášku do pečiva,kakao...vyšleháme...přídám kostičky jablka a kousky čokolády/dala jsem tu na vaření/....recept jsem objevila u Moniky z kopečku a je výborný...fakt...vyzkoušejte...

ps: papírky mám z aliexpressu...























hezké dny Sv.💗


16 komentářů:

  1. Světlanko, vypadají skvostně...
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jsou výborné, ne že bych se chtěla chválit....Sv.

      Vymazat
  2. Teda ty papírky .... Ach :) jsou nádherné.
    Čoko muff taky dělám.

    OdpovědětVymazat
  3. Já peču muffiny ráda - různě kombinuju suroviny. Tuhle kombinaci jsem ještě nezkoušela (čokoládové jsem dělala s višněmi s rumu),tak možná někdy recept využiju. A ty papírky vypadají fakt pěkně (muffiny tedy taky)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně, jdu si udělat kafe a dát něco sladkého :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají úžasně, ... hezky nafoceno. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Světlanko,
    muffins vypadají úžasně v těch papírkách a určitě itak chutnají!!
    Krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Slintám, já si tu vesele slintám a musím tě pochválit, skvostně a poutavě nafoceno.

    OdpovědětVymazat