Počet zobrazení stránky

sobota 19. října 2019

stezka...

využili jsme volný den v týdnu a krásného babího léta...Stezka Valaška...himalájský lanový chodník,..skywalk, ... a krásné výhledy...












































hezký víkend Sv.💗

17 komentářů:

  1. No suprovní výlet..Ale moje závratě!To bych nedala!Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla taky co dělat,....na skywalk jsem nešla...Sv.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Swetlo, opravdu krásné výhledy.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zajímavý tip na výlet, vůbec jsem o tom nevěděla. Vloni jsme byli na Dolní Moravě na Stezce v oblacích. Taky pěkné, ovšem bez skywalk - naštěstí.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Stezky v oblacích mám moc ráda a tahle vypadá dobŕe :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné výhledy a zajímavé místo. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné výhledy, Světlanko!
    Přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, slunce, hory, výhledy... můj šálek kávy.
    Moc zdravím a přeji krásné podzimní dny,
    Katka

    OdpovědětVymazat
  9. Stezky mám ráda, vzhůru do oblak :o)

    OdpovědětVymazat