Počet zobrazení stránky

neděle 22. března 2020

těsto....

jsem koupila v lidlu....a stojí to za to vyzkoušet...






















dobrou chuť..Sv.💗

16 komentářů:

  1. Díky za tip, mívají jej ve francouzské akci, že. Croissany vypadají moc pěkně.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem je viděla, ale doma neměla :o) Děkuji za typ, moc ráda vyzkouším, vypadají dobře!
    Světlanko, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. V Lídlu nakupuji,ale tohle neznám,Možná,že jsem jenom nevěděla,co to je.Určit se potom podívám a vyzkouším.Vypadá to moc dobře a ty jsi to ještě krásně nafotila.Děkuji za typ.
    Měj hezké dny Světlanko a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Francouský týden v Lidlu pilně studuju - ale kvůli sýrům :). Takže tohle mi uniklo.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to pro mne novinka. A asi to opravdu stojí za vyzkoušení.
    Klidné dny ve zdraví !
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Z Lidlu neznám...ale vozila jsem si ho pravidelně z Německa a byla jsem s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat