Počet zobrazení stránky

pátek 8. května 2020

je právě čas....

na kopřivový čaj....


















Sv.💗

17 komentářů:

  1. Světlanko,opět obdivuji nádherně naaranžované a nafocené.Bylinkové čaje mám ráda,piju jenom čaje,ale kopřivový zrovna ne,ani nevím proč.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tvůj čaj by si dal i ten největší odpůrce bylinek - krásně nafoceno!
    Světlanko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně nafoceno, hned bych si šálek dala. :o)
    Světlano, přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásně nafocené, láká to k napití (a to já bylinkové čaje fakt nemiluju :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten jsem nikdy neochutnala. Ale podle tvých krásných fotek bych si dala říct)))Krásný májový večer. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem neochutnala, kolegyně vaří z čerstvé máty a ten je moc dobrý.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Světlanko!!
    Na zdraví!! Krásně jsi čajík nafotila, milá pohoda.
    Krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Bylinkové čaje mám ráda, jen kopřivový mi moc nevoní. Ale Ty jsi ho tak krásně nafotila, že bych šálek vypila :-).
    Klidné jarní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. No, kopřivový mě teda neoslovil, ale fotky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat