Počet zobrazení stránky

pondělí 27. července 2020

v létě...

osvěží káva Dalgona..studené cappucino vzhúru nohama...

 2 lžíce instantní kávy, 2 lžíce třtinového cukru, 2 lžíce studené vody, 120 ml mléka a led

vyšleháme kávu s cukrem a vodou a vlijeme do sklenice s mlékem a ledem















Sv.💗

15 komentářů:

  1. Světlo, frapé (a vlastně jakýkoliv kafe, mimo Vídně) miluju. To tvoje vypadá náramně.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Světlanko, na mě je tam moc mléka a cukru, ale fotogenické to je, to tedy ano!
    Přeji hodně letní pohody, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. To si zkusím, protože Tvoje krásné fotky jsou tak povzbuzující a nabádající :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. MNAM...MUSÍM SE PŘIZNAT,ALE LETOS JSEM JEŠTĚ LEDOVÉ CAFE ANI NEMĚLA!ILA

    OdpovědětVymazat
  5. Kávu sice nepiju,ale máš to tak lákavě nafocené,že bych snad neodolala.
    Hezké dny Světlanko

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já bych si ji dala hned teď))))
    Chválím moc pěkné foto, sbíhají se mi tu sliny.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Světlo, ledovou kávu mám ráda a v létě ji často dělávám. Kávu Dalgona jsem zkoušela, četla jsem, že se šlehá s horkou vodu a to se mi bohužel nepovedlo. Ale vypít se dalo. Ta tvá vypadá lákavě.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat