Počet zobrazení stránky

neděle 6. prosince 2020

nedělní...

skoro magická mikulášská procházka....Valašské Klobouky...a nemáme to daleko ...








































hezké dny..Sv.💗


20 komentářů:

  1. Krásné - já to mám přes celou republiku...
    Světlanko, přeji hezké adventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné foto....atmosféra, nostalgie. Škoda; že pro mě tak daleko.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky, krásná atmosféra z nich dýchá. Od nás, z Plzně, je to fakt dálka. Ale třeba se někdy povede :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Ti andělé! To je nádhera... Krásný adventní čas vinšuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Klobouky miluju, v sobotu se mi chtělo brečet, že jsme tam po 14 letech nebyli na nejkrásnějším Mikulášském jarmarku....ta atmosféra, rukodělné výrobky...a ty jejich zabijačkové dobroty-ovárek, prdelačka....tak snad příští rok už bude zase veselo. Hanka.

    OdpovědětVymazat
  6. Světli, pěkné fotky, zvlášť ta první se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Světlanko,nádherné fotografie zachycující předvánoční atmosféru
    Umíš se dívat.

    OdpovědětVymazat
  8. To byla vydařená procházka, moc se mi líbí ti sněhuláci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Světlanko ráda jsem se s tebou prošla. Ode mne - z Prahy ohromně daleko a tak jsem ráda, že jsem se mohla podívat. Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé Valašské Klobouky ! Tam jsme byli před léty s vnučkou na dovolené. Moc se nám tam líbilo.
    A mně se moc líbí Tvoje fotky !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat