Počet zobrazení stránky

sobota 16. ledna 2021

kytka v lednu...

 jen tak pro radost....

























Sv.💗

24 komentářů:

  1. Hmm cítím tu vůni tulipánů až sem. Taky teď při každém nákupu pořizuju cibuloviny, hyacint už mi krásně kvetou. Je to moc příjemné,když teď venku mrzne, jak když praští a je všude bílo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stromečky odstrojeny, éra tulipánů začíná... Nádhera, Světlanko!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se už chystám koupit tulipány. Za oknem pravá zima, doma barva jarního kvítka.
    Mám to ráda. Hyacint už mám koupený, zatím nekvete, ale dává každým dnem najevo, že nebude dlouho trvat a svým květem mne oslní.
    Krásně jsi svoji radost nafotila.
    Měj hezkou neděli, Světlanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Venku bílo,nahoře i dole a zelená kytka je takový jarní pozdrav.Také si musím koupit.
    Nádherně nafoceno.
    Hezký večer Světlanko

    OdpovědětVymazat
  5. Světlo, taky mám doma tulipány:). Já fialové. Máš je moc hezky naarnažované na tom tácu.

    OdpovědětVymazat
  6. Tulipány mám ráda v každém měsíci a máš je moc naaranžované. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. Také se na ně těším, ale ještě jim dám čas. :o)
    Světlano, přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, už mě taky ty "jarničky" zlákaly. A tulipány vedou na celé čáře!
    Takových radostí není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  9. Světlo, zdravím. Žluté tulipány miluju ! Už se na ně taky moc těším, zrovna jako na narcisky, hyacinty a všechny další jarní květinky. Ale - my jsme zpoždění, máme ještě stromeček, protože jsme měli Štědrý den teprve 16.1.kvůli covidu v rodině. Hezké jarní zákoutí.

    OdpovědětVymazat
  10. Swetlo, děkuju za návštěvu mého blogu. Už je čas na tulipány, taky si je musím koupit, mám ráda na stole kytky. Teď do města moc nechodím, jindy už je dávno mám a na oknech primulky :-) Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásný kousek jara. :-).. Moc se mi líbí dekorace a celkově styl bydlení. :-)

    OdpovědětVymazat