Počet zobrazení stránky

neděle 11. července 2021

a k létu....

 patří bublanina....






















Sv.💗




24 komentářů:

  1. Bublanina k nakousnutí a fotky super.
    My ještě bublaninu neměli - na Vysočině je všechno opožděné a rybíz je zatím jen růžový.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. To je jasná věc! Ty by si nalákala úplně každého!
    Světlanko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Světlo, zdravím. Bublaninu mám spojenou s létem, taky dělám. V zimě by mě to ani nenapadlo. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to vždy tak krásně nafocené.Mám přísun třešní a tak peču pořád bublaninu a ještě poházím od loňska rybízem.
    Světlanko,krásné letní dny

    OdpovědětVymazat
  5. Taky už se těším. Na višňovou.
    Pěkný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Světli, vypadá k nakousnutí a já čekám až se mi rybíz začervená a budu ji moct upéct dětem a taky se těším na borůvkovou:-) krásné letní dny přeju.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. Dobroty s rybízem k létu prostě patří !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, a já ji letos ještě nepekla. Ale ovocných koláčů už jsme pár měli. :o) Ta tvá vypadá lákavě a máš ji i krásně nafocenou.
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat