Počet zobrazení stránky

čtvrtek 23. září 2021

Dolní Kounice...

 a klášter Rosa coeli



























hezký podzim.. Sv.💗


20 komentářů:

  1. Tohle je úžasné místo se silným geniem loci. Moc ráda jsem se podívala na tvé fotky, Světlanko!
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ta druhá fotka mě úplně dostala... Krásný podzim i Tobě. K

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, kochám se. V klášteře jsem kdysi byla, ale po vsi jsem se neprošla.
    Světlo, měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné místo.Klášter je nádherný,viděla jsem ho teď několikrát myslím na Inst.Chtěla bych ho vidět na vlastní oči.
    Světlanko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, mám na seznamu výletů, ale ještě jsme se nedostali.
    Pěkný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně nafocené místo, kam bych se chtěla podívat.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Světlo zdravím. Krásné místo krásně nafocené. Tam bych se ráda taky podívala. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat