Počet zobrazení stránky

úterý 25. ledna 2022

chvíle....

pro radost....





















Sv.💗


25 komentářů:

  1. A pohoda))) co to krásného vyšíváš ?

    OdpovědětVymazat
  2. Neskutečná pohoda dýchá z každé fotky!
    Výšivka je už teď moc krásná!
    Světlanko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Světlo, zdravím. Polštářek bude krásný. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, pohodové a polštářek krásný. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Krása,ze které je cítit pohoda domova.
    Vyšívání je nádherné.To bych nedokázala.
    Světlanko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Takové chvíle jsou k nezaplacení.
    Z Tvých fotek to je naprosto patrné.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná pohoda a vyšívka je moc pěkná. Já vyšívala naposledy ve škole:-) měj krásné dny Světlana.

    OdpovědětVymazat
  8. Pohodička..., a krásné fotky.
    Světlano, přeji Ti fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Už se těším na výsledek, bude to krása... Hezké dny!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky. Moc se mi líbí hrníček s kohoutkem a ta výšivka je úžasná.
    Nešly mi přidávat komentáře, už jsem na to přišla :-)
    Krásné pohodové dny.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Světlanko, ozvi se mně ohledně výhry na mimochodem25@gmail.com
    Díky Jitka

    OdpovědětVymazat