Počet zobrazení stránky

pátek 1. července 2022

v poli...

 ...levandulovém



























mějte hezké léto,Sv.💗



18 komentářů:

  1. . Na zahrádce levanduli mám, ale v levandulovém poli jsem ještě nikdy nebyla. Musí to tam krásně vonět.
    Jako malé holce mi levandule nevoněla- vůbec, ale postupem času se mi její vůně začnala víc a víc líbit .
    Prima fotky!
    Hezké letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky, Světlanko!
    Přeji krásné, voňavé dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky, tam by se určitě líbilo sestře, miluje levanduli, mě bohužel nevoní :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky Světlanko....to musela být vůně. Měj se moc hezky a těším se na další tvoje příspěvky. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Tam by se mi líbilo.Moc krásné fotografie.
    Hezké letní dny Světlanko

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, voní to až sem. Pěkné prázdniny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Už som o tomto mieste počula,ale ešte som nemala tú možnosť navštíviť ho. :) Vždy ma lákali levanduľové polia vo Francúzsku, ale toto je ešte bližšie, tak verím, že sa tam počas tohto leta vypravím. :) Ďakujem za inšpiráciu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Světlo jak mě mohl uniknout takový příspěvek a ještě k tomu o levanduli, kterou miluju ?!? Krásné. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat