Počet zobrazení stránky

pondělí 8. května 2023

uličkami....

 v Kutné Hoře...
























💗 Sv.

20 komentářů:

  1. Kutná Hora je moc hezká, taky jsme tam letos na jaře byli. Máš na fotkách uličku, kde byl náš penzion, i samotný penzion :).

    OdpovědětVymazat
  2. Kutnou Horu mám moc ráda a ráda jsem se na ni podívala tvýma očima!
    Světlanko, měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Bez davů a v klidu jste si výlet užili. Moc pěkné. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Kutnou Horu mám moc ráda. Ta nikdy nezklame. Chválím krásné fotky)))
    Světlanko, nejdou mi psát tobě komentáře z tabletu. Musím vždy jen na velký pc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji..hmm, tak s tím nic asi neuděláme...Sv. a zdravím

      Vymazat
    2. Dřív mi to šlo bez problémů. Změnila jsi něco v nastavení?

      Vymazat
    3. neměnila jsem nic...Sv.

      Vymazat
  5. Taky jsem měla možnost projít se uličkami Kutné Hory.
    Prima fotečky!
    Měj pěkný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Povedené fotky, zachytily atmosféru místa :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, díky za procházku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera. Já ta historická centra měst miluju.

    OdpovědětVymazat