Počet zobrazení stránky

čtvrtek 25. června 2020

tyto hrátky...

s papírovou panenkou baví i mě....





























konečně snad začínají letní dny,Sv.💗

12 komentářů:

  1. Moc krásně si hrajete! S takovou princeznou...
    Světlanko, měj hezké dny! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Světlanko.mě by takové hrátky bavily určitě.Tyhle vystřihovánky jsem jako holka milovala.Hlavně mě bavily oblečky.Dceru panenky nějak minuly a vnučky už si hrály s jinými.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Světlo, přivolala si vzpomínky na dětství, kdy jsem podobné vystřihovánky měla taky. Užívejte si slunečný víkend

    OdpovědětVymazat
  4. To by se líbilo Loli)))
    Odkud to máš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je více druhů,Sv.
      https://www.megaknihy.cz/hracky/508023-na-prazdninach-magneticke-panenky.html?block=viewed&position=18

      Vymazat
  5. To mne také jako malou bavilo. Chtěla jsem se zeptat, jak tam ty oblečky drží, jestli na magnet a v odkaze výše jsem si to dohledala.
    Světlo, přeji ti krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, toho jsme si taky užily...obě :-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat