Počet zobrazení stránky

úterý 16. června 2020

v Čejkovicích....

najdete bylinkovou zahradu sv. Hildegardy...určitě stojí za návštěvu...







































Sv.💗


14 komentářů:

  1. Úžasné a určitě i voňavé místo. Nádhera. D.

    OdpovědětVymazat
  2. mÁM TO TADY MOC RÁDA...čEJKOVICE NIKDY NEZKLAMOU..ILA

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná bylinková zahrádka,ty vůně bylinek mám ráda a ráda je nakupuji.
    Měj hezké dny Světlanko

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, Světlanko! Tam jsem ještě nebyla, děkuji za typ!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kvůli viru jsme museli zrušit naši jarní návštěvu. Brzy to napravíme.
    Parádní fotky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. V Čejkovicích jsem ještě nebyla - je to od nás trochu z ruky, ale doufám, že na to taky někdy dojde. Nicméně Sonnentor znám už dlouho (sběrateka čajových přebalů, že) a za tu dobu vyrostl a vybudoval si image... Jen škoda, že já zrovna na ty bylinkové čaje až tak nejsem.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat