Počet zobrazení stránky

pondělí 28. září 2020

když venku prší...

 co dělat...zkouším macramé listí....





















Sv.💗


16 komentářů:

  1. Krásné fotky, Světlanko!
    Tyhle lístečky jsem dělala na jedno blogerské setkání. Moc mě to bavilo.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno, co jde dělat rukama, mě tak nějak uvnitř uklidňuje... A ty úžasné nůžky!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc příjemné fotky. Oku lahodí, duši hladí. Ano, když prší není nad to zaměstnat ruce tím, co člověka baví.
    Hezké podzimní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Světlanko,to je nádhera.To neznám,ale velmi mě zaujalo.Krásně jsi vše nafotila.
    U nás tři dny pršelo a tak jsem háčkovala vše možné.
    Jsi šikovná a nápaditá.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Světlanko, lístečky z makramé se mi moc líbí. Je to takový něžný pozdrav podzimu :) A máš to krásně nafocené.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Světlanko; to vypadá nádherně))) bude to krásná podzimní dekorace))))

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to pěkné. Já na takovou práci nemám buňky ani trpělivost. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. No, tak to je parádní. To by mě nenapadlo a to jsem toho drháním už udělala spoustu.

    OdpovědětVymazat