Počet zobrazení stránky

středa 7. října 2020

není dýně....

 jako dýně,..ta moje je pletená...



















Sv.💗

20 komentářů:

  1. Světlanko,to by mě nenapadlo a moc se mi tvé dýně líbí.Sice nepletu,ale háček mám v ruce pořád a znám podobný vzor háčkovaný.Jsi velice nápaditá.
    A opět máš krásně naaranžováno.Opravdu moc krásné
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká dekorace, Světlanko! Já mám háčkované, ale ty pletené mají skutečně velké kouzlo!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Světlanko, ty jsou kouzelné! Já mam od Zdeničky uháčkované. Sama háčkovat ani plést neumím. A když vidím ty fotky tvých dýniček, tak mi to mrzí. Jen nevím, kde brát čas :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dýničky. Naprosto mohou soutěžit s těmi přírodními.Taky už jsem ty moje vytvořené coby dokoraci vytáhla.
    Pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Svetlo, máš to krásně nafoceno, provedení taky perfektní, i když musím přiznat, že já prreferuji dekorace přírodní.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, ty jsou úžasné. Hezky tvoříš. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je nááádhera, máte zlaté ruce. Krásný podzim přeju, Hanka.

    OdpovědětVymazat