Počet zobrazení stránky

úterý 28. ledna 2020

procházka zámeckým parkem

..má své kouzlo i v zimě...zámek Slavkov u Brna...



























Sv.💗

10 komentářů:

  1. Také jsem byla... , předloni v únoru. :o) Je tam krásně. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky - ráda jsem se koukla. Moravu máme hodně neprobádanou, takže ani ve Slavkově jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná procházka.Teď,když je na v okolí zámků klid,mě takové procházky také lákají.Hezké dny Světlanko

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, Světlanko! je to už pár let, co jsme tam byli - hned bych se vrátila. Mám moc ráda zimní parky, ten klid, tu zadumanost...
    m
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Světlanko, moc děkuji za Slavkov. Tady na zámku jsem se vdala za toho nejlepšího chlapa, už to bude 20 let.
    Přeji krásnou neděli.
    Jitka

    OdpovědětVymazat