Počet zobrazení stránky

pátek 14. února 2020

Brambořík....

Brambořík...krásná zimní květina, ale těším se na jaro...Valentýna neslavím...


















mějte hezký večer,Sv.💗



14 komentářů:

  1. Krásně ti kvete.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásný, Světlanko!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Světlo, pro mne je brambořík symbolem narozenin. Jsme s mamkou a sestrou v únoru a stařenka (prababička) nám vždycky přivezla k narozeninám brambořík. Mám jej moc ráda a tvůj vypadá krásně.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Má krásnou barvu a hezký obal. Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty to dovedeš všechno,tak krásně naaranžovat.Bramboříky mám ráda,ale nějak se jim u mě doma nedaři.Tak se ho bojím koupit.Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Má nádhernou barvu.
    Vybavilo se mi dětství u babičky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bramboříky miluju, bohužel vydrží vždycky jen chvilku. Ta barva je opravdu krásná...
    Krásné dny přeji!

    OdpovědětVymazat