Počet zobrazení stránky

středa 26. února 2020

kostičky a perníčky....

ve  vsetínském zámku...dvě výstavy,...kostičky s hernou pro děti a perníčky....

































hezké dny,Sv.💗

12 komentářů:

  1. Světlo, stavebnici si pamatuju, bratr ji měl a užil si jí ažaž.
    No a perníčky ... nááádhera. Kdo jednou zdobil ty svoje doma, ví jak zdobení dá zabrat.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my ji taky měli doma,... a perníčky jsou originální,Sv.

      Vymazat
  2. Hezké výstavy, víc by mne bavily perníčky. .o) Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé výstavy.Kostičky se líbily určitě dětem,já je neznám,snad je ani vnoučata neměla a to měly bůhví co.Libí se mi nápis o cukrářích.Perníčky mám ráda,ale sama je nepeču.Nedokázala bych je ozdobit.
    Světlanko,hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Swetlo, krátkou reportáž o výstavě Seva jsem viděla v televizi. kdyby to nebylo tak daleko, tak bych se šla podívat. je to pro mne taková nostalgie - syn tuhle stavebnici podědil po neteřích a docela z ní stavěl ...

    OdpovědětVymazat
  5. Ale to je krása, pro babičku s vnučkou jako dělané!
    Světlanko, měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Sevu pamatuji a perníčky nejím, ale obdivuji je.
    Hezký březen. Eva

    OdpovědětVymazat