Počet zobrazení stránky

neděle 21. března 2021

neuletí....

 tento ptáček z papíru....





















Sv.💗




24 komentářů:

  1. Světlanko, moc krásně nadekorované jaro!
    Ptáčci jsou kouzelní!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný !!! Já jsem zkoušela včera origami. No; zapotila jsem se)))

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky :) Jako z nějakého časopisu :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Světlanko,krásné velikonoční zátiší a úžasně nafoceno.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný, krásně je u vás. Mám stejný plán ptáčky vyzkoušet.
    Hezké pondělí měj. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Světli, máš to krásně nazdobené, křepelčíma vajíčkama mám taky nadekorováno. Líbí se mi, když je to přírodně nadekorováno. Krásný týden přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Ptáček, křepelčí vajíčka, režná látka - moc hezké tvoření. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné "ptáčkové" zátiší. A ta křepelčí vajíčka a režný ubrousek s ptáčky moc pěkně ladí.

    OdpovědětVymazat
  9. Příjemné jarní tvoření a krásně nafocené !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Světlano, máš doma krásně nazdobeno a umíš to i úžasně nafotit. Ptáčci jsou parádní.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  11. V jednoduchosti je krása a tvoje výzdoba je toho jasným důkazem.
    Opravdu moc hezké! Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná dekorace a nádherně nafoceno!

    OdpovědětVymazat