Počet zobrazení stránky

neděle 14. března 2021

z papíru...

 origami....malá farma....





















Sv.💗








21 komentářů:

  1. To je paráda. To jsem ještě nikdy nezkoušela.
    Kde se to dá sehnat ?

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná skládačka.Dětem se to určitě líbí.I moje vnoučata,když byla malá se ráda podobnými věcmi zabývala.
    Světlanko,měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně si hrajete!
    Světlanko, přeji klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, nápadité, tvořivé.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. To je parádní, jdu hledat. J

    OdpovědětVymazat
  6. Světlo, to se mi moc líbí ta Tvoje farma. Je to dobrý nápad pro tvoření s dětmi, určitě by se to vnučkám taky líbilo. Kde jsi to prosím koupila ? Díky Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlo, já už jsem si to našla, objednám pro holky. Přesto díky. L.

      Vymazat
  7. Krásně jste si to papírové tvoření užily.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. To je hezké, to si koupím, děkuju za tip.
    M.

    OdpovědětVymazat