Počet zobrazení stránky

sobota 31. srpna 2019

hladce a obrace....

hladce a obrace a obleček pro panenku je hotový....a deka z KIK podle es-ideas.blogu...díky za inspiraci....





























pěkné dny Sv.💗

14 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný obleček pro panenku. Měj hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Světlanko, nádhera! Vnučka je nepochybně nadšená!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. No páni, parádní vohoz:-)))Já se taky na něco ještě chystám, ale chybí mi čas.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Světlanko!
    krásné a miloučké tvoření
    a slaný karamel milujeme!!♥
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné oblečky! Taky mi mamka pletla na panenku, když jsem byla malá, a úplně se mi ta doba vybavila, díky. I ta panenka je podobná! :) Krásné dny, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji..mě taky pletla mamka na panenky a teď já pletu vnučce....hezké dny Sv.

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat