Počet zobrazení stránky

pondělí 12. srpna 2019

neposední....

neposední motýli...na louce..a chcete fotit motýla na zahrádce a on vždy ulétne?....někde jsem četla, že....stačí nakapat na větvičku trochu sladké šťávy....

































pěkný den Sv.💗

11 komentářů:

  1. Motýli mě odjakživa fascinují....ta křehkost a lehkost...a žijí tak krátce. jsou jen jako připomínka krásy, jako závan kouzla....
    Děkuji za pokochání, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně si je nafotila - jsi dobrá. Mně se slušně povedl vyfotit motýl snad dvakrát, jinak mi pokaždé při pokus o focení uletí :-(.
    hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky, Světlanko! letos nemusím nic kapat, udivuje mě, kolik jich do zahrady přilétá, ale foťák není většinou po ruce...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. No to je nádhera ♥
    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! Taky se ráda těším jejich krásou. A klidem...
    Zdravím, Katka

    OdpovědětVymazat