Počet zobrazení stránky

úterý 20. srpna 2019

slaný karamel

chuť na sladké...slaný karamel a ani kyselá jablka nepříjdou nazmar...na teflonovou pánev nasyp hrnek cukru ,..nech zkaramelizovat,.. přidej 2 lžičky másla..pění to .....pomalu přídávej šlehačku...míchej až se udělá karamel...osol

DOBROU CHUŤ



























Sv.💗

16 komentářů:

  1. Já mám ke slanému karamelu v hlavě pořád rezervovaný postoj, takže jsem ho ještě neochutnala. Možná bych ho měla zkusit..

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá mňam 😊..asi také vyzkouším.
    Krásný den přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam...jednoduché a moc dobré:-)
    Mám ráda zmrzku se slaným karamelem.

    OdpovědětVymazat
  4. Světlanko, slaný karamale dělám, u nás ho milujeme. Krásně si tu dobrotu nafotila!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalá kombinace, mám poslintanou klávesnici, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  6. Slaný karamel jsem ještě neochutnala, zatím nebyla příležitost. Tak snad někdy vyzkouším Tvůj recept.
    Světlano, přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Chodím sem slaný karamel pořád okukovat a dnes se do něj pustím.Jsem na něj hodně zvědavá.Hezký den Světlanko

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, milujem slaný karamel a tiež ho občas pripravujem rovnakým receptom. Máme ho radi aj na palacinkách :-) a zmrzlinu.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat