Počet zobrazení stránky

pátek 2. srpna 2019

s výhledem na....

Svatý Kopeček u Olomouce...podvečerní procházka s výhledem na Olomouc....














































Sv.💗

10 komentářů:

  1. Fotky baziliky mají zajímavé světlo, ty se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  2. I mě okouzlilo to světlo. Nádhera, Světlanko!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Světlo, my jsme byli také na Sv. kopečku, ale u Mikulova. :o) Fotky baziliky jsou nádherné, byla jsi ve správnou chvíli na správném místě.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, v Mikulové je taky nádherně měj pěkné dny Sv.

      Vymazat
  4. Pořídila jste moc krásné fotografie míst,které já vůbec neznám.A jak jsem tak koukla máte tu více zajímavostí,ráda se podívám.Děkuji a přeji hezký večer Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky,místo...také jsem tam byla a tak jsem si prostřednictvím vašeho(tvého)příspěvku oživila toto nádherné místo.
    Hezké letní dny Marťula

    OdpovědětVymazat